Om effectief en efficiënt je dienst of product en service te kunnen leveren, moet je als team kunnen lezen en schrijven met elkaar en met je klanten.

 

Dat is in de praktijk soms best een zoektocht. Ruis en spanning, door rugzakken, werkdruk of miscommunicatie, kunnen zorgen dat je steeds meer energie verliest aan sudderende ergernis en conflicten in plaats van je te kunnen richten op de inhoud.

 

We willen je helpen met een mindset en methodieken om wrijving, klachten en kritiek op tafel te houden te gebruiken als brandstof om te bouwen aan meer werkplezier, optimaal afgestemde producten/diensten en de best gewaardeerde service.

 

We halen altijd eerst de onderste steen boven. Wat moet doorbroken worden? Wat speelt er precies onder het wateroppervlak? Hierbij betrekken we alle stakeholders.

 

Samengevat

 

  1. Samenbrengen van alle stakeholders
  2. Helder krijgen van de essentie
  3. Doorbreken van ineffectieve patronen
  4. Conflicten als brandstof voor verbetering leren inzetten
  5. Borging & Nazorg

 

Ik ken Gijs als een zeer betrokken collega. Niet alleen als professional maar ook als mens is hij steeds geïnteresseerd, vraagt, spart en deelt in alle openheid. Gijs heeft een vriendelijke manier van omgaan met mensen en tegelijkertijd weet hij de vinger op de zere plek te leggen. De combinatie van humor en diepgang maakt hem in mijn ogen uniek. Zijn positieve kijk op mensen zorgt voor vertrouwen en openheid. Vanuit positieve bekrachtiging stimuleert hij mensen om met zichzelf en met elkaar aan de slag te gaan.
Saskia van de Laak – adviseur Leiderschap- & Teamontwikkeling, Radboudumc

 

Wil je weten of onze aanpak past bij jouw team of wil je vrijblijvend sparren over wat er speelt? Neem gerust contact op om kennis te maken en te kijken wat jij nodig hebt of je team nodig heeft.